09-02-2018 - Estivella port del compte
10-02-2018 - Aransa - Refugi Estanys de la Pera
10-02-2018

Travessa Planoles La Molina
Deixem el cotxe a la Molina i agafem el tren de les 7:10 cap a Planoles. Volem aprofitar la llevantada, llstima que el temps ser mogut, anuncien sol per un vendaval important. Sortim de lestaci de tren esqus als peus i anem cap al camp de futbol, atravessem el riu per un pontet i seguim un cam que marca Nev. De seguida per anem cap a lalberg Marista, passem pel darrera i enfilem pel bosc de pins fins trobar una pista que ens dur fins a nev. El vent s fort per dins del bosc es pot aguantar. Molta neu per fins a Nev bastant encrostrada i no ens enfonsem gaire.
Travessem Nev, el poble est literalment colgat de neu, algun carrer net de neu per la majoria impracticables, una veina ens diu que hi van caure 80 cm. Seguim amunt per una pista que al primer tram hi ha roderes de tractor, al cap de poc ja hem dobrir traa enfonsant-nos de valent, neu pols seca i el vent que no afluixa. Arribem al coll del Remol i girem a la dreta cap al Pedra Picada, vistes espectaculars a totes bandes, el Ripolls i el Bergad tenen un bon mat de neu. Baixem fins al collet de Castellar, ara el vent ja s infernal, sempre pel vesant sud caranejant fins que a la Pleta Roja on decidim baixar cap a la carretera saltant-nos el pic de la Creueta, la carretera est ben colgada de neu, al Coll de la Creueta el vent segueix bufant, volem anar cap a Puigllanada per decidim seguir carretera fins als Alabaus, remuntem fins a Costa Rasa i baixem per pistes fins a Coll Sis, desprs anem a buscar lantiga cadira i baixem fins a lestaci amb bona neu pols.