10-02-2018 - Pedr i barranc de la Font del Diumenge
12-02-2018 - Pedraforca
10-02-2018

Mentre anunciaven torb al pre-Pirineu i al Pirineu, ens aventurem anar a Gsol i veure com est el tema. La vessant sud del Cad era tot un nvol blanc que no parava de moure's, la cara sud del Pedraforca semblava una cortina que onejava al ritme del vent enfurismat. En canvi, a la Serra del Verd jeia tranquilla i plcida.
Deixem la furgo a l'aprcament del cmping de Gsol i posem pells per anar a explorar la Serra del Verd, ja que no hi havem estat mai. Pugem pel GR-11 que va cap a Tuixent, passem per l'ermita de Sta. Margarida, deixem la pista per remuntar per unes antentes d'alta tensi que no fan massa grcia, per la baixada es veia guapa-guapa. A la collada de Mola decidim seguir traces que ens condueixen al portell de l's i veiem com el Padr dels Quatre Batlles tamb vola... Seguim en direcci al Clot del Prat Salvatge, tot verge, i avancem un matrimoni gran. Seguim ampunt fins arribar a una esplanada gran amb unes vistes espectaculars de la cara sud del Pedraforca i tot el Cad... ens quedem meravellats, crec que costar tornar-ho a veure. Continuem amunt fins al Cap Verd que ja no t prdua. Aqu dalt fa fora fred i hi bufa una mica de torb. Traiem pells rpidament i baixem pel Torrent Torresenta on noms hi han passat 2 persones i la neu est pols-pols. A baix de tot, decidim arribar al Mol de Gsol i aqu posem pells per remuntar fins a la furgo.