11-11-2018 - Puigmal per tub d'aigua Neige
13-11-2018 - Fili, Mina, Mor i Puig Falc.
12-11-2018

Ahir vem estar per Espot, avui ens plantejvem o Port Ain o Tavascan. A Port Ain hi ha la boira persistent, Tavascan ens fa mandra Per tant acabem anant cap a Tor, a veure qu trobem.
Passem de llarg el poble de Tor i aparquem a una borda enrunada, poc desprs nhi ha una altra en bon estat (al mapa que portem no ens surt el nom de les bordes, per segur que alg el sap!!).
Sortim caminant seguint la pista i quan aquesta creua un torrent i fa una curva molt marcada, la deixem i enfilem per aquesta vall de Bords.
Fa de mal caminar perqu els narets estan coberts de neu fent petites muntanyetes.
Passem de llarg el bosc i arribem a terreny ms obert i de ms bon fer.
No veiem ni un sol cim els nvols estan ben entaforats i, com ahir, la carena que tenim just davant, fa de barrera.
Ens decidim pel Pic de la Bassera, fins ben poc abans del cim s que hi ha visibilitat.
Arribem a la carena i aqu comena la boira, els darrers 150m sn totalment a les palpentes, sort que al cim hi ha un pal que fa de fita
Per baixar resseguim el mateix cam.
Hem trobat tot el mantell transformat. Es deixa esquiar per si hi ha algun taur.

Sortida

Inici del Barrancs de Bords

Els narets que fan un camp de bams!!

Remuntadeta fins a la carena