02-02-2020 - Challenge de Luchon
31-01-2020 - Circular Pedra
02-02-2020

Aquestes ultimes i copioses nevades ens han obert un ventall de possibilitats per descobrir , a mes a prop de casa.
Aquests cop anirem cap Espinavell, seguirem la pista que enllaa cap a Setcases, solament un kilmetre doncs encara que anem en tot-terreny no podem continuar mes amunt. Seguirem ja amb esqus als peus al costat del Torrent de la Carassa, fins un revolt tancat i on la pista ja comena a enfilar-sha, nosaltres prenem un trencall a lesquerra, que ens dura per una petita pista en pujada cap a la Cabana de la Sola den Nyoles, a partir daqu enfilarem decidits per entre bosc i matollar, tot pel dret, tenint un torrent a la dreta, sempre a munt uns 200 metres de desnivell fins trobar la Collada Verda, hem fet una bona tallada de la pista. Daqu anirem a la Collada Fonda seguint la pista en suau pendent que va cap a Setcases, nosaltres la deixarem al Clot de la Font de Fra Joan, on prenem una pista que ens portaria cap el Refugi Forestal Jaume Farr, per abans darribar prenem pujada per prats ben colgats de neu cap a la Serra de la Balmeta fins arribar a la carena, aqu en un turonet ens triem les pells i bona baixada amb bonssima neu cap a la Jaa del Tec, fins trobar un torrent que anem seguint fins que sescanya, aqu doncs posem pells i comencem la segona pujada cap al cim de la Mort de lEscol. Un cop dalt, tornem a treure pells i de nou un bon descens amb neu cremeta, per situar-nos a sota del Costabona, anirem pujant fins fer el cim. Molt bona neu de nou cremeta per la pala i desprs anar a buscar el llom ,cap a les Roques den Marcer i Collada Fonda i Verda, daqu anirem fent sempre trencat per camps per no seguir la pista fins arribar de nou a la corba on feia unes hores ens havem desviat. Aix si, molta colla d'isards amb Hagans.