02-02-2020 - Cap del Verd
06-02-2020 - Corredor Jean Arlaud a la Tuca de Literola
07-02-2020

Sortim del Pla de la Molina i pugem cap a Ull de Ter pel cam vell (GR11) fins al Pla dels Hospitalets, calcem just desprs de la primera rampa i noms hem de treure dos cops uns petits trams. Quan arribem a les pistes fem cas a la senyalitzaci que envia als esquiadors de muntanya cap al torrent. La neu est molt dura i a trams gelada gelada, a mig fer ens cansem de patinar i remuntem a lesquerra per anar a la pista, avui esquien 4 gats. A sota el refugi sortim de la pista i anem directe a la base de la canal estreta. La canal est en perfectes condicions, neu dura, el ressalt de baix tapat i amb el gel just per 4 picades. El ressalt de la cova tamb tapat, en un plis plas som a dalt la carena. Anem al petit i desprs enfilem cap al gran. Abans darribar al Gra de Fajol Gran veiem al fons al Puig de Pastuira 3 figures que es mouen rpidament, son en Joel i els seus companys que deuen anar amb HAGAN perqu van lleugers lleugers.
Baixem pel vessant sud del Gra de Fajol Gran decantant-nos a lesquerra per anar a buscar la canal de la Moranella, la neu est al dente, transformadeta per sense ser xixa.
Quan som al fons de la coma, ens decantem al costat dret i anem baixant per neu ja molt dura fent el senglar als ltims trams fins al Pla de la Llosena on descalcem i canviem de vora del riu. A partir daqu a peu fins al cotxe tot i que es podien fer alguns trams amb esqus.

Guillem i Miquel

Al principi del cam vell a Ull de Ter (GR11)

Anant cap a la base de la canal estreta

Just sobre el primer resalt

Al fons Gra de Fajol gran i Bastiments

Vistes cap al Fajol petit i Coma de l'Orri

Baixant cap a la Canal de la Monarella

Part baixa de la Coma de l'Orri