Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_uopl6of33g2h8on43iob6mfk75, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/vhosts/esquidemuntanya.com/httpdocs/index.php on line 1
VALL D'INCLES - ESQUÍ DE MUNTANYA
 
17-02-2013 - Nerassol
17-02-2013 - Sanfonts-Serrera
17-02-2013


Aquest cap de setmana tocava vall d'incles.

Força neu des del començament de la pista i temperatura agradable.

Al refu de siscaró deixem trastos i enfilem cap al pic de juclar. En arrivar al coll veiem una pala força dreta i amb molta neu, amb unes bones cornises que ens fan tirar enrere. Baixem fins al refu, amb una neu d'escandol.

El diumenge anem a la tossa de siscaró. a la pala final, hi ha una centena de metres on mes val descalçar, si t'estimes els esquis.

La baixada molt disfrutona i amb una neu mes que acceptable. Tot ben farcit de neu, pero amb colls i carentes molt ventades. El bosc, molt innivat.

El refu en bon estat. Hem deixat una mica de llenya que van anar a pescar. A la porta del refu, un toll d'un parell de metres de neu, pero sense problemes per entrar.

Despres penjo el link on estan les fotos.

Salut!

 
Autor: RAPAZ
 
  Comentaris:

autor:RAPAZ
20-02-13
autor:xgt64
19-02-13
autor:RAPAZ
19-02-13
autor:RAPAZ
18-02-13



No és pot reproduir la informació d'aquesta pàgina (texots i fotos) sense l'autorització dels autors o administrador de la web.
© www.esquidemuntanya.com contacte
 
PellOff

Warning: Unknown: open(/var/lib/php/session/sess_uopl6of33g2h8on43iob6mfk75, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php/session) in Unknown on line 0