Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_v79m8uq87ju6ipmgtg6t5q4je1, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/vhosts/esquidemuntanya.com/httpdocs/index.php on line 1
PIC DE NORíS - 2828M - ESQUÍ DE MUNTANYA
 
30-12-2016 - Noucreus
31-12-2016 - Puigmal-Pic Petit del Segre des de Núria
28-12-2016


Des d'Àreu pugem amb cotxe fins a l'aparcament de La Farga (1450m. aprox.) Es puja bé i només el darrer tros està amb neu a la pista.
Des d'allà fins al Pla de la Selva (1700m) pugem amb sabatilles per pista i el GR, amb una mica de neu i força gel.
Allà ens calcem i anem resseguint la pista fins l'aparcament d'estiu (2000m. aprox). Surten algunes pedres però es puja bé.
I aquí comença el tram més complicat; força neu pols però sense base, cosa que fa que anem pujant com podem per sobre troncs, pedres i nerets. Això dura amb més o menys dificultats fins gairebé la cota 2350m, una mica per sota d'un pal per mesurar la neu i una estació meteo automàtica, una mica per sobre de l'estany d'Aixeus.
Des d'allà baixem tot anant a buscar la sortida d'aigües de l'estany d'Aixeus i enfilem fins al cim amb neu abundant.

A la baixada bona neu fins la zona del pal de la neu, però amb alguna rascadeta i des del pal fins a l'aparcament les rascades ja són força habituals. Per la pista cal estar atent a les pedretes que van sortint, però es baixa prou bé

Les cares sud estan ben pelades, caldrà esperar una bona nevada

 


Foto 1
:Estany d'Aixeus i Pic de Monteixo
Foto 2
:Des del cim, vista cap a la zona de la Pica d'Estats
Autor: Albert I
 
  Comentaris:




No és pot reproduir la informació d'aquesta pàgina (texots i fotos) sense l'autorització dels autors o administrador de la web.
© www.esquidemuntanya.com contacte
 
PellOff

Warning: Unknown: open(/var/lib/php/session/sess_v79m8uq87ju6ipmgtg6t5q4je1, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php/session) in Unknown on line 0