Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_bqvufe0h61ssmsgm84dm1edgp4, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/vhosts/esquidemuntanya.com/httpdocs/index.php on line 1
PIAU ENGALY - ESQUÍ DE MUNTANYA
 
19-11-2017 - Pic de la Mina per la Canal Est
23-11-2017 - Tuc de Beret
17-11-2017


Després d'haver començat la nova temporada el 11 de novembre fent una pujada a la Tosa d'Alp i amb les fortes ventades que han fet desapareixer la neu a la zona del Pirineu Oriental hem anat a cercar millors condicions al Pirineu francès.
Ens hem desplaçat fins a l'estació de Piau Engaly. Hi trobem molta mes neu que aquí però sense tirar coets.
Hem fet el cim del pic Soum des Salettes de 2976 m. Sortim de l'estació amb els esquís i anem remuntant la vall de la Neste de Badet i després ens enfilem fins al Port de Campbieil (2716 m). A partir d'aquí ja no hi ha neu continua ja que el vent també sh'ho ha endut tot. Deixem els esquís i pugem a peu fins al cim. Fotos de record i baixem fins el coll.
La baixada, ja és força tard i ha fet molta calor, la fem amb tot tipus de neu (crosta, ventada, regelada).

Jaume i Jordi


 




(1 coment..)


(1 coment..)


(1 coment..)


(2 coment..)
Autor: Tecnobici
 
  Comentaris:




No és pot reproduir la informació d'aquesta pàgina (texots i fotos) sense l'autorització dels autors o administrador de la web.
© www.esquidemuntanya.com contacte
 
PellOff

Warning: Unknown: open(/var/lib/php/session/sess_bqvufe0h61ssmsgm84dm1edgp4, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php/session) in Unknown on line 0