Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_usgqcbe3fof9pej4krektf6kp2, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /var/www/vhosts/esquidemuntanya.com/httpdocs/index.php on line 1
VOLTA PUIGMAL ERR DES DE NúRIA - ESQUÍ DE MUNTANYA
 
12-04-2019 - Perduts 4 bastons a Vallter
22-04-2019 - Travessa Silvretta
17-04-2019


Avui canviem de zona i anem a veure que tal està la zona del Puigmal amb en Jordi.
Sortim del Santuari de Núria i ens fiquem pels boscos de l’esquerra de la pista de debutants i trampejant arribem al capdamunt de l’Embut sense treure’ns els esquís. I d’aquí fins el cim neu continua i encara sense transformar. Arribem al cim amb un dia fantàstic i una m ica de brisa.
Baixem cap a l’estació d’Err i, tret d’uns 5 metres a prop del cim, la resta ho baixem amb neu continua i bona fins al torrent i d’aquí fins a cota 2200 aproximadament. On decidim posar pells i remuntar fins al coll del Puigmal de Llo. I d’aquí per una pala amb pala fins al pluviòmetre.
De baixada decidim baixar per l’embut i la neu acaba al final del torrent. I d’aquí amb 10’ al final de les pistes i encara esquiant fins al santuari.
Està fonent molt ràpid les parts baixes i de seguida ens tocarà caminar, però és el que té la primavera.
Fins la Propera
Enric MA

 
Autor: Kunsalle
 
  Comentaris:




No és pot reproduir la informació d'aquesta pàgina (texots i fotos) sense l'autorització dels autors o administrador de la web.
© www.esquidemuntanya.com contacte
 
PellOff

Warning: Unknown: open(/var/lib/php/session/sess_usgqcbe3fof9pej4krektf6kp2, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php/session) in Unknown on line 0